Forum sklepów tymczasowych

8.11.2018, Warszawa

Zarejestruj się

Sklep tymczasowy w centrum handlowym

2017-05-17

31 maja w Warszawie odbędzie się jedyne w Polsce szkolenie poświęcone formatom sklepów tymczasowych – Pop-up Forum. Tematem tegorocznej, trzeciej edycji wydarzenia będą pop-up’y realizowane w centrach handlowych.

Coroczne, całodniowe wydarzenie, które dostarcza zainteresowanym kompleksowej wiedzy o pop-up’ach to odpowiedź firmy Promedia Jerzy Osika na rosnące zainteresowanie sklepami tymczasowymi w Polsce. Pierwsze Pop-up Forum w formule konferencji odbyło się jesienią 2015 roku, przedstawiając uczestnikom najważniejsze informacje o tym, po co tworzy się sklepy pop-up oraz przybliżając najlepsze praktyki z różnych stron świata. Podczas drugiej edycji, tym razem już w formie praktycznego szkolenia, można było poznać jeszcze więcej szczegółów na temat fenomenu sklepów tymczasowych. Najbliższe wydarzenie jest kontynuacją tego cyklu, skupioną tym razem na realizacji pop-up’ów w centrach handlowych.

Szkolenie poprowadzą: Jerzy Osika, prezes Promedia, ekspert ds. retailu i sklepów pop-up, Milena Falicka, Operational Manager Poland w Mytiful Sp. z o.o.,  która jako jedna z pierwszych osób w kraju zajmowała się wprowadzaniem na polski rynek formatu sklepów tymczasowych do centrów handlowych, a także Agnieszka Chabrzyk z Business Factory, uznany autorytet w dziedzinie mediów społecznościowych.

Podczas Pop-up Forum można będzie dowiedzieć się m.in.:

  • z kim współpracować i jak, by zyskać klientów dzięki sklepom  tymczasowym w centrach handlowych,
  • w jaki sposób zadbać o najlepszą lokalizację,
  • co zrobić, by zwiększyć liczbę klientów dzięki mediom społecznościowym,
  • jak efektywnie wykorzystać narzędzia visual merchandisingu, marketingu sensorycznego i aktywnej sprzedaży.

Z uczestnictwa w szkoleniu najbardziej skorzystają:

  • ci wszyscy, którzy poprzez sklepy tymczasowe chcą dotrzeć do klientów odwiedzających centra handlowe (m.in.: producenci, importerzy, właściciele sklepów stacjonarnych i internetowych, sieci detaliczne, projektanci),
  • centra handlowe, które dzięki pop-up’om pragną uatrakcyjnić swoją ofertę, zwiększyć odwiedzalność (footfall), kreować wizerunek, zoptymalizować wykorzystanie oferowanej powierzchni handlowej (unikając np. źle postrzeganych przez klientów pustostanów),
  • firmy, które chcą się rozwijać świadcząc usługi sklepom pop-up (m.in. w zakresie wyposażenia sklepów, visual merchandisingu, marketingu, najmu powierzchni).

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy mailem na adres popup@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62 oraz dokonać opłaty do 30.05.2017.

Cena udziału:

 

1 osoba

2. osoba i każda następna

Wartość netto + 23% VAT

490,00 PLN

390,00 PLN

Więcej informacji pod numerem telefonu: 22 559 39 61

 

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×